Τα χαρακτηριστικά στοιχεία που λαμβάνουμε υπόψη όσο αφορά για την ένταξη της επιχείρησης σε κάθε τύπου αγοράς είναι σημαντικά, διότι καθορίζουν εν μέρει ένα σημαντικό ποσοστό της επιδεκτικότητας αυτής , από τα ποσοστά της αγοραστικής δύναμης .
1. Αριθμός επιχειρήσεων με όμοιο ή παρόμοιο προϊόν, καθώς και το ποσοστό που λαμβάνει η κάθε επιχείρηση μετά την πώληση του προϊόντος.
2. Αριθμός πελάτη προς το συγκεκριμένο προϊόν και ποσοστό αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή, με σύγκριση τις γενικές πωλήσεις των εταιρειών με βάση του πληθυσμού.
3. Ποσοστό ανταπόκρισης του αγοραστή σε όμοιο προϊόν με σύγκριση διαφορετικού προϊόντος , τόσο μερικής ή ολοκληρωμένης διαφορετικότητας από την αρχική του υλική κατάσταση .